hih B-''kändisar''

idag var jag med familjen på ''semester''
vi var till Storforsen och tog en hel del pics, kommer in sen!
Och sen for vi och lämnade Ewe hos Malin i Älvsbyn där det hände ungeför lika mke som här i kåge... eller eh ja typ!
Jag har iaf åkt buss nu i 2 timmar själv, kändes lite emoaktigt heh!

Imorgon ska jag typ vara med Emma, Klas från Luleå och Alex grån STHLM (äkta bortskämd unge!)i Boviksbadet men vädret kommer väl inte vara det bästa?!?

BTW:
HEHEH YEEES TVkändisar......  00:42


HAHAHAH snyggt!
Nu ska jag chilla och sen göra en hyfsat tidig kväll, så jag kan ringa Majsan vid rätt tid imorgon!
/Feliciiaiaiaia

Kommentarer
Postat av: freddem

hihi fattigt (A)

ni måste ju sitta där och ha däckat för länge sen, ! :]

2009-07-06 @ 23:22:42
Postat av: matilda

HAHaha satan så coola vi är =D

2009-07-06 @ 23:42:37
Postat av: emelieejo

sv: klart du ska va med på kort på min blogg sötis:D

hahah fin video;)

2009-07-07 @ 12:00:30
URL: http://emelieejo.blogg.se/
Postat av: emma

asså gere inge mer majsande på eran blogg nu :] :O :O



<3

2009-07-07 @ 21:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0