HÅRT GODIS

TJA.
Sabrin ska fixa ny design åt oss så snart ska vi lyckas bli lite somriga i detta regnoväder!
Emma(Majsan) pratar om möjligtsvis piteå imorgon, får se hur det blir. Har snackat med Bebban också för lilgumman har roliga saker att berätta för mig=D=D=D OBSERVERA att jag har börjat skriva MIG&DIG istället för MEJ&DEJ!
jää, förtjänar en eloge!

har inget som helst minne av att denna bild togs men kör hårt!kan bero på att jag kände mig såhär den kvällen
=Galen alltså.

Planeringen om Umeå gick väl rätt bra tills dess att det framstod att damerna har match på lördagen så att de som blir uttagna måste infinna sig (annars hotas det med dödsstraff) så jag får se hur det blir med allt i slutändan.
hade just börjat känna peppen inför umeå

AJA LEV LIVET VÄNNER PZ/fe

Kommentarer
Postat av: Anonym

TRÄSTOCKS VA JÄTTEROLIGT:D

2009-07-23 @ 11:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0