!!!!

ibland kan man undra om det är värt all skit,
alla onödiga bråk & tjafs som bara är så omoget som man hör om,
alla som känner sig utanför och allt dom vill höra är ett ''hej''
nä jag tycker att alla borde skärpa till sig och våga ta för sig, bry sig om folk, och tänka på andra människor!
Tänka efter och handla sen istället för tvärt om!
det finns saker som jag ångrar, saker jag tänker på varje dag,
men alla är värda en andra chans, och man måste ibland jobba sig igenom en jobbig sak istället för att ge upp.
KOM IGEN NU


Kommentarer
Postat av: undrande

mycket bra skrivet! vem av er skrev det??

2009-07-11 @ 22:05:51
Postat av: SVAR

tackar tackar.

Det var jag (felicia)som hade en liten emostund för mina vänners skull så att säga!

2009-07-12 @ 15:20:13
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0