Denna ''ljuuuva'' sommarmorgon


Idag är det den här killens födelsedag!!
Grabben har ju nästan blivit vuxen med sina 17 år och själv känner jag mig som en bebis med mina 15 vintrar.
Men jag är ''inte'' den som är avundsjuk iaf så jag ska bjuda han och hans mysiga familj på egengjord tårta på söndag-eller dom som vågar smaka vill säga!
AJA, grattis till dig iaf pysen!!


Eftersom min moppe nästan fick mig att bli stående i Ersmark igår så tar jag inga risker tills den har blivit fixad. Därför väntar jag nu på att Rebecka ska komma och brumma förbi så ska vi och jobba då. Idag ska vi förhoppningsvis bara skrapa/måla bron! Hemma runt halv 2-2!

Tjing/felicia

Kommentarer
Postat av: evelina

kan bli farligt att smaka din tårta kan jag tro ;)

Och sen när är det DIN moppe? ;)

2009-07-24 @ 15:43:32
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0