D-D-Dangerous

Överlevde moppefärden hem trots att moppen behövdes kickas igång, nästan stannade vid skellefteås segaste rödljus (medans Emma och Moa drog förbi), drog bakåt när jag gasade och så var bakdäcket halvlöst så det vobblade!!

Kvällen i övrigt var great! träffade massa häligt folk, såg en film som var HELT OK så att säga och umgicks med toppenvänner:)
Nu taggar jag lagfest och Trästocks som sagt=D funderar på att övernatta i lägenheten syster tar hand om imorgon, det vore rätt nice:)

nä tror jag ska krypa i säng och se lite TV nu!
nattinatti/FELLE

Kommentarer
Postat av: hanna

själv tycker jag att filmen var mer än helt ok, men jag är ju harry geak ;]

2009-07-18 @ 16:46:30
URL: http://hannasuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0