brummmbrumm

idag hörde solen mina böner och kom tillbaka!!:D:D:D::D
mina vänner var borta så jag använde dagen till att skrapa och måla friggen (pengar), cykla till kajen med pappa och SOLA!!!

Ikväll for jag först med mamma och pappa till Stackgrönnan och köpte en blå mormorscykel till migen!zööt hihi
sen for vi till anderstorp där systra har bott en vecka nu. Därifrån for dom vidare och hemåt och jag cyklade bort till Sunnanå där jag satt med Linzan och såg u19 mot sunnanå.Vinst för Kaif med 5-3=D=D

Sen cyklade jag hem mot Kåge. Backen upp till Solbacken från staden var ju rena d-ö-d-e-n!!! men jag klarart!
jag ringde Majsan på väg ner från Solbacken så hon kunde hålla mina tankar borta från älgar när jag cyklade vid Boviken!
Efter ungefär 55 minuter var jag hemma igen woho. och inte en enda älg mötte jag!!!

Pics på nya pärlan kommer, ska dock göra en hel del finlir om man säger så! måla om bla.
Förslag på färg???

nu ska jag spana in prison break kysss hih
/fellissh

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHA älgar???

2009-07-28 @ 14:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0