BIO

Ska snart fara iväg mot Emma>Moa>staden!
Där möter Rebecka oss och så ska vi ta ut biljetterna till bion ur en sån där automat? jag har ingen aning om hur man gör, OCH så har jag mammas bankkort.. Känns ju bra..HEHE jag kommer få spö om jag tappar bort det eller liknande...


Imorgon är det lagfest mellan 12-15.00 på Sportfältet tsm med herrarna tror jag, sen fortsätter den i stan men då ska jag fara och vara med tjejerna istället och sedan beger vi oss ut och sen till Trästocks!
Veronica Maggio är väl den enda jag har koll på!?! Jag tror det blir en grym kväll ikväll och dygn imorgon! YÄÄEH


nu måste jag göra mig klar så jag vågar vistas ute!!
HEHEEHEHE
/felicicaa


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild:)

2009-07-18 @ 00:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0