YOO BRUUUUSHHAN!

Yo, jag sitter lixxåm här och chillar litegranna.
Jag är cool och smart och lär mej om kärn-vatten-vind och solkraft och om vilka av dessa energileverantörer som är bäst och så lixxåm, ni hajjar va?!!!!

Ikväll ska vi till Kombihallen lixxåm och typ löpa tills vi spyr någonstans. Dom vill se oss lida.. eller iaf svettas!!!
och innan det ska våran familj och käka lyxmat (always lyx) hos Jakkåp och hans familj. Jä fett nice! :-)

Nä nu kan jag inte vara cool längre, jag ska återgå till min nördiga sida!
Och bekanta mej mer med min träningsvärk, jag har en känsla av att vi kommer umgås mycket några veckor framöver.

SIMMA LUGNT DUDES!
/eran älskade fellefocelios.

Kommentarer
Postat av: BajsKorven

jag tyckte då allt var töntigt ;)!1337

2009-01-12 @ 17:40:35
Postat av: Postat av: BajsKorven

jag tyckte då allt var töntigt ;S!1337

2009-01-12 @ 19:30:21
Postat av: Postat av: BajsKorven

jag tyckte då allt var töntigt ;S!1337

2009-01-12 @ 19:31:57
Postat av: hanna

jag vet hur du känner, jag umgås med min träningsvärk varje dag=D

2009-01-14 @ 17:22:13
URL: http://hannasuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0