torsdag(:

min dag;
vakna,missabussen,fickskjuts,no,spanska,so,matte,lunch,arbetspass,elevensval(hk),15.10bussenhem,fika2mackor,datorn(LÄXA!),middag,datorn

puh, är slut efter mitt stora engagemang i engelska berättelsen som för övrigt är klar nu (!!!)
jag hoppas felle är stolt över mej nu hehh;)

senare ikväll , vid 8 om jag minns rätt har jag träning. =) före det ska jag se lite hockey, måns zelmerlöf (hur stavas de?) ska ju sjunga ikv också.
annars hade jag väl inte nått annat att roligt att skriva....

måste avsluta med en..
dagens roliga:   la instängd i städskåpet på hemkunskapen. haha. sen efter det blev la nr 2 också instängd där ;)
dock ingen misstänkt.?

sry no pics:)  /rf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0