sjuuk-

jahapp då var man sjuk. hehe fick just världens nysattack.
det är inte kul att va sjuk, även om man då missar skola (och so-prov imorrn:))

det började i torsdags att jag hade ont i halsen sen över helgen blev de värreoch jag var tvungen strunta i träningen och va hemma hela helgen. sen for jag ändå på skolan på måndag.. (om jag minns rätt? äre tisdag idag??)
och idag vaknade jag 06.50 av en nysattack och sprang på toa och snöt mej och då bestämde jag mig för att inte fara på skolan. sen gick jag tillbak och la mej och sov till halv 12 !! heh sen vaknade jag av ännu en nysattack mycke värre den här gången. då sa mamma att jag skulle sluta nysa, men vadå lätt å säga
sen gick jag och såg en film, Crush hette den tror jag den va bra men sorglig, sen såg jag på Arn - Tempelriddaren den var väl rätt bra, har aldrig sett nån Arn-film förut.
under tiden tog jag en macka och ett oboyglas till lunch.

Till middag åt vi nå fisk. och tiden efter middagen har jag också spenderat framför tvn, sett bl.a 2 avsnitt av House.
har förbrukat tre näsdukspaket och några halstabletter idag, sen tvingade mamma mej att gurgla i nått äckligt vatten för att svullnaden för halsen ska gå ner! (min hals ser förjävlig ut, stor å tjock ;S)
så kommer inte imorgon heller på skolan.. men kanske på torsdag:)
ska lägga mej och sova nu:) men innan alla somnar..



KOLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;;;:::::::

TWILIGHT 2 har premiär 20/11 2009 (i USA. hoppas sverige me?)
NEW MOON heter den!
hehhheheheh den ska vi se felelelicia:):):):):):)!


puss/ r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0