Plugg!! (FELICIA)

Sitter här med håret i typ drygt 10 flätor i håret, ska bli pudelfrilla imorn... nae okej kanske inte pudel men lockar iaf.. hoppas jag. ;-]
Jag gjorde iaf ett uppehåll från SOpluggandet om ekonomi som vi har prov om imorgon för att duscha och skrapa älskade aplotten som tyvärr blev nit (U)(U) och sen ska jag plugga lite för moppeprovet också som äntligen kommer bli av!!!!!!
Livet känns tungt just nu..  Nej jag skojar, det är ju toppen!!
Imorgon är det skola då, sen ledarutbildningen typ 18-19.30 och sen ska jag vara med gubben (om han inte har glömt det igen??!) för vi ''firar'' ett halv år :D (L)(L)(L).

 

Jag älskar dej!

  

Kommentarer
Postat av: emma :)

GRATTIS :D :D :D! <3

2009-01-28 @ 19:46:33
Postat av: emma :)

GRATTIS :D :D :D ! <3

2009-01-28 @ 19:47:36
Postat av: Anonym

Älskar dig gumman! PUSSSS!!!<3

2009-01-29 @ 20:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0