öppet hus- gymnasiet!! (FELICIA)

Gick upp tidigt idag, även fast det är lördag.
Jag och mamma for till Anderstorpsskolan vid 20 över 9 ungefär.
Jag var nervös :OOO., fattar inte varför men...
Sen där träffade jag Moa, Emma, EmmaE, Rebecka, Dennis och så såg jag också Jens!!
Vi flicks + våra föräldrar eller någon av våra föräldrar iaf tog upp en hel stolsrad i aulan och satt där i en halvtimma kanske?!
Sen gick vi vidare och lyssnade på spfl (spectrum, friluftsliv & ledarskap) och det verkar otroligt roligt!! (RIMMARN JÄ)
Det ska jag välja i första hand.
Sen gick jag även förbi spsk (spectrum, skapande & kommunikation).
Det ska jag nog välja som andra. Men jag hoppas jag kommer in på spfl, valet ska ju snart vara inne och så.. roligt men också nervöst:).
Sen gick jag och mor min på stan ett tag, träffade Alex och hans mamma. (Kågeskolans elever lösa i staaan!!!)
Var med Emma idag också, vi var mogna och pratade om gymnasiet och sen spelade vi lilla kycklingen på playstation heheh :].


Annars då..
Min käre pojkvän, som igår såg ett videoinlägg på Kissies blogg och först trodde att det var jag, (tack älskling, vilken komplimang..) är i Haparanda och raggar runt på stadens arena!
Min pappa är i Luleå och dömer fotboll.
Min syster befinner sig nog uppe bland molnen på väg från Sthlm till Umeå.
Mamma är i köket.
Våran katt ligger nog i vårat fönster och steker!

Gud så trevligt!!! ibland skulle man verkligen vilja bo i någon storstad!

<(INTERSKÄMT HAHAHAHAHAHAHAHAH).

hade tänkt lägga in en riktigt läckerbild i äkta Kissie anda men tro det eller ej; Tyvärr älskling, jag hade ingen sån ;-) <3


Kommentarer
Postat av: =]

sluta mobba fällen, :] ? :(

2009-01-18 @ 16:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0