MÖSSA! (FELLE)

Jag ska snart fara till Hemavan med ledarutbildningen- och självklart vill man ju se rätt ut i backen (hehe tönt).
Iaf så märker jag nu att skidkläder och en mössa måste inhandlas!
Man kan ju inte ha jätteful mössa under brillorna.. (dubbel tönt).

Mamma frågade nyss
- Visst ska du väl ha hjälmen?
- Nae det behövde jag ju inte förra året!!
(Då jag åkte en gång på Vitberget...)
Hade en extra sak i bakfickan också om hon inte hade tänkt ge med sej, nämligen
- Hanna åker utan hjälm.
Men som tur var sa hon inget mer om det så jag slapp framstå som en femåring.


Iaf, åter till mössan.. tänkte mej ngt typ SVEA stuk fast ändå inte det, för sånna har ju alla andra nu..
Annars typ en tjockare stickad mössa ála Jackestuk -. Fast isf hade jag ju kunnat låna hans om det inte skulle skära sej mot skidkläderna, om jag vill synas, och såklart om jag hade fått låna hans älskling ;)!!
Skulle ha varit bra med en såndär ''Bad hair day''-mössa nu, supertuffa ;).

Men kan kanske bli ngt sånt här; eller .
Fast det beror väl på hur dom passar på huvudet osv.. Får kolla på stan på lördag :)!

OCH FÖRRESTEN, OM NI HÖRT OM MIN KAMP EFTER ATT FÅ SKRIVA MOPPEPROVET SÅ KAN JAG BERÄTTA ATT IDAG HÄNDE DET TILLSLUT SÅ NU ÄR DET KLAPPAT OCH KLART!!! =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha so you're going to be a JIBBAH?! Great! =D

Min mössa finns alltid för utlåning till dig honey ;)



HÄRLIGT, UT OCH KÖR NU!!! =DD

2009-01-29 @ 20:55:46
Postat av: hannasundin

hahha sött att du använder mig som argument ;)

vi kommer vara ballast i backen=D



grattiiiiss!!!!=D

2009-01-29 @ 22:31:24
URL: http://hannasuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0