måndagsnatt.. eller tisdagsmorgon.?

då var det tisdag och om 6½ timme ska jag kliva upp..
sitter nu och lyssnar på musik och försöker skriva engelska berättelsen som ska lämnas in om ca 13 timmar?
det går åt helvette och funderar på att skita i det hela men känns lite dumt då jag inte heller gjort svenska berättelsen som jag skulle ha lämnat in igår...
-äre ingen frivilig som orkar göra lite läxa åt mig????
....

jaa. ikväll har jag iaf varit på träning i Kombihallen och sprungit runt runt från 20.30 till 21.45
jag tycker egentligen jag förtjänar lite sömn eftersom det blir så sent efter alla sena träningar.?
imorgon ska jag ge nån dålig bortförklaring till läraren typ "jag har glömt berättelserna hemma" eftersom jag inte orkar och hinner göra dom nu..;) jag måste bli bättre på det där med läxa så jag inte sänker betygen.
sen funderar jag på att skippa träningen imorrn så jag bara kan va hemma å slappa nån kväll.


MEN NU SKA JAG SOVAAA kanske
GODNATT småglin  / rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0