inhandlat sen igår ;-) (FELICIA)

Igår på stan kollade jag efter skidjacka och nya täckbyxor eftersom vi i ledargrejset snart ska till Hemavan! :)
Jag ska kolla mer sen för vi kollade om annat också. Jag köpte plastblommor (eh) en blomma (eh ;O) och krukor (dubbeleh :O)
men mina gamla krukor är sjukt fula (ROSA! :O) så jag längtar tills dom ska planteras om.


 

Där är iaf plastblommorna jag köpte.
I vanliga fall så har jag äkta vara men det här blev rätt okej tycker jag ändå.

Pojken min ringde hit för en stund sen, berättade att han nu lämnat sitt personbästa och mitt föruspådda 6.43 i längdhopp och nu istället har 6.51!!! HALLELUJAH den pojken kan hoppa säger jag bara(L)(L)(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0