hej mitt vinterland

  
vintern är toppen med mycket snö och slalom

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bror är duktig på stava.;  ( Knaka om du vill not )



Igår var vi och såg Twilight på bio.
(Johanna,Hanna,Felle,Emma,Elin,Jag)
jag säger bara   mjau den va bra                                                  haha:)..absolut sevärd:-)

   Robert Pattinson & Kirsten Stewart

Imorgon börjar skolan.........  :(
det känns satans jobbigt jag orkar verkligen inte kliva upp klockan 7 när jag nu måste kämpa mej upp för att komma upp före 12.. och sen allt det där med läxa som jag inte är så bra med.
- jag orkar inte ett halvår till.. utan sovmorgon
och sen det där med betygen egentligen vill jag höja i nått ämne. eller vill och vill men
men det känns ju inte värt om jag typ skulle välja hp eller nån annan linje där du typ behöver ha godkänt i bara nått ämne? då äre ju lika bra att inte va så himla seriös den här terminen..;)?
okej tänk positivt.           ..om 2 dagar är det helg:)

nu sitter jag här och lyssnar på olika låtar av john mayer.
Och nu tycker jag att jag nästan förtjänar en guldstjärna för mitt fina blogginlägg   haha eller vad säger du felelelicia;);)?

/REBECKA:O

Kommentarer
Postat av: ``felelelicia``

hihi my own star jä ;)

2009-01-08 @ 14:25:54
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är ruggggigt snyggg ;-*

2009-01-08 @ 17:17:17
Postat av: Anonym

du är ruggggigt snyggg ;-*

2009-01-08 @ 17:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0