då vare bokat:D:;))))

EGYPTENnnnnnnnnnnn
 Hotel Sunrise holidays resort ****

   

på påsklovet bär det av med 09.30 flyget från stockholm till hurghada med mamma.:) en vecka blir vi borta.
20grader och uppåt kommer det att vara i luften och varmare i vattnet. flygresan dit tar ca 5timmar.
Vi ska snorkla, solaaa, bada & gå på spa=)))
Vi tänkte fara och se på pyramiderna men det tog ett dygn att ta sig dit med buss och det kändes lite jobbigt att sitta i en turkbuss i 48timmar för att få se pyramiderna.
-3 månader och 2 dagar äre kvar tror jag:))
blir mycket naiijjjss . haha tänk på hur jag ligger och steker medans ni har slask här hemma;) hehe..



 
så äre bara vissa är bättre än andra

det är bara vissa som lyckas cutta sej på rivjärnet precis samtidigt.
det är bara vissa som är coola och har ett plåster på högra tummen.
eller vad säger du emma:]??
ingen får vara med i vårat coola plåster-på-högra-tummen-gäng för vi är för bra för er..?!

sen lyckas jag ju glömma he på ugnen på hemkunskapen?



det kändes jävligt att gå upp i morse. klev 06.45 istället för förra årets underbara sovmorgon så man kunde sova till 09.00 .:(.
mina fredagar framöver;
08.10-10.00 hemkunskap - där lyckades man ju bra..
10.10-11.20 svenska - blev nog inge seriöst, satt och prata me blondiiie(:
11.20-11.50 LUNCH - jävligt bra tid..? vi äter med småbarna och börjar om när dom andra får lunchrast?
11.50-12-50 so - anders prata på tills man fick skavsår i öronen sen gick jag på toa..;)
12.50 --> freeedom

efter jag slutat satt jag 20min (till 13.10) och väntade på att Felle skulle sluta.
Sedan gick vi en promenad till ICA och köpte en kladdkaka och två läskar B) sen gick vi hem till Felelelicia och såg på Skruva den som Beckham och fetade oss =) vid 4 for jag hem och lagade mat till hela familjen (!!!) kött & pommes blev gott:)
sen efter middagen satte jag mej vid datorn, ska kanske se på let´s dance med blondinbella och gå ut en prommis sen ikv om jag ids?
nu ville mamma att jag skulle hjälpa henne att göra nån efterrätt /glass i ugn typ? så ska dra:)

btw man har inte ätit lite idag?? frukost,plättar(hk),fiskpinnar(lunch),kladdkaka(felle),middag, å nu glass i ugn?

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ / REBECKA:O


Kommentarer
Postat av: favoo Emma =]

ingen får vara med i vårat coola plåster-på-högra-tummen-gäng för vi är för bra för er..?!



hahahha, precis! :} <33



2009-01-09 @ 19:47:35
Postat av: Anonym

ingen får vara med i vårat coola plåster-på-högra-tummen-gäng för vi är för bra för er..?!



just, precis :} hahahha ;) <33

2009-01-09 @ 19:49:16
Postat av: Anonym

ingen får vara med i vårat coola plåster-på-högra-tummen-gäng för vi är för bra för er..?!



just, precis :} hahahha ;) <33

2009-01-09 @ 19:51:28
Postat av: Favvo Emma =]

ingen får vara med i vårat coola plåster-på-högra-tummen-gäng för vi är för bra för er..?!



just, precis :} hahahha ;) <33

2009-01-09 @ 19:51:48
Postat av: Rebecka

only for the best B)



haha gulligt emma äru bra på kommentera;);)?<3 haha

2009-01-09 @ 20:02:49
Postat av: h

jag vill också till utlandet :(

2009-01-18 @ 14:24:18
URL: http://hannasuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0