Bloggdesign! (FELICIA)

Som ni ser så har Hanna nu hjälpt oss att sätta in header men det är ändå inte klart, annan färg + mindre bild osv ska fixas. :)
Rebecka tycker inte att hennes kissemissebild är fin( JAG tycker att den är skitsöt!!), och jag kan erkänna att vi har jäkligt gamla och inte särskilt vackra bilder så hon protesterar iaf mot att ha den här men det får då hon prata med Hanna om isf eftersom hon är så snäll och hjälper oss. thank yooou Hanna-the-turban-twin! (internskämt!!?!!!)

Bjuder på några läckra pics från kvällen/natten hos Hanna :-D (äkta top model anda- Ja, vi är tjej/killar)


   jag fattar mycket!!!!   

HOT HOT HOT!

Förövrigt kan jag berätta att jag saknar dej Rebecka din lilla knasboll med lejonman! <3
kom och sov hos mej!! om du har tur så får du ju en egen säng lilla pervo :].

Kommentarer
Postat av: KKN

Haha men det är ju *****s fina leopard-tights!!!! =]

2009-01-25 @ 22:55:34
Postat av: hanna

jag har bestämt att dom är mina :]



btw, vad är knasigt med sista bilden eller är det bara på min dator?(A)

2009-01-26 @ 19:03:06
URL: http://hannasuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0