BIO (felicia vem annars..? rebecka din sill!)

Ska på BIO tonight with 5 of my girlfriends!! yeah!
Kände att vi borde styra upp och se Twilight som alla pratar så sjukt mke om så den blire!! :-)
Och alla snackar om att han den här vampyren är så jädrans snygg, jag tare lite lugnt va, han är ju inget speciellt när jag har mitt egna ögongodis ?!?!?! <3

Rebecka aka the sill kommer iaf snart hit och ska äta och sådär...
kan berätta mina fina sovtider senaste dygnet:

måndagmorgon: vakna 06.30
snabbtupplur: 06.45-07.10
måndagkväll: 23.30-01.30
(se JVM finalen ca 1 minut, reser mej upp, säger ``pappa jag orkar inte se``)
tidig tisdagmorgon: 01.31-11.30.


Ungefär så ligger det till.
Och nu när ni har fått denna fina information så är det dags för mej att göra mej klar, klockan är ju ändå 14.01.

TWILIGHT TRAILER (ngn som inte har hunnit se den ????????)

Kommentarer
Postat av: Rebecka aka the sill

Felicia aka the häst???;)

2009-01-07 @ 19:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0