weekend warriors!

Dålig uppdatering som vanligt??..

Min helg har varit (mycket) mysig och (mycket) trevlig tycker jag,
i fredags var jag med Emma och Hanna och blev erbjuden att få köpa 2 biljetter (en till jacke, en till mej) till genrepet till mello på lördagen för bara 50 kr/st men jacke skulle ändå få uppleva melodifestivalen 2 ggr och tyckte att det räckte även fast han typ försökte få mej att anta erbjudandet för min skull men han ville ju inte och det var ju alla (L)-s dag på lördagen så det är klart att jag ville vara med han!! :)
på fredag kväll/natt kom jacke och sov här iaf och sen på lördagen blev det då ingen melodifestival men det blev stan med jacke och han fyndade och jag fyndade också en kjol sen åkte vi upp till cafè Viktoria och fikade lite- och vem vare som var nyttig med macka då istället för typ kladdkaka?? JAG ;}
men det tog jag igen på kvällen då johanna och rebecka kom hit och vi bakade en hjärtformad kladdkaka och åt vindruvor och annat medans vi såg melodifestivalen- dock på TV:n.
Det var ju mysigt det:)

Slänger in några bilder ifrån igår kväll innan det är dags att återgå till läxorna..

,,
(nej vi åt inte upp allt (A))

och den här låten som fortfarande är sjukt bra och väcker många minnen (shiiit poetiskt)
Perfekt med spanska Rebecka hahhaha ´´tengo periodo dolor'' ;D

felicia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart vi åt upp allt:D

tengo periodo dolor.. eller så int;)



sötiss

2009-02-16 @ 18:11:37
Postat av: Anonym

gött

2009-02-18 @ 19:29:41
Postat av: ProUppOchNed ;)

gött

2009-02-18 @ 19:31:57
Postat av: ProUppOchNed

gött

2009-02-18 @ 19:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0