tjooh- (rebecka)

idag hade vi nationella. satt då drygt 3 timmar i klassrummet och skrev antingen novell/krönika eller debattinlägg. det kändes riktigt jobbigt när vi började men sen gick tiden ganska fort. jag skrev en novell.
dom 2 första timmarna skrev jag bara nå tjoller utan handling. sen efter en kvarts rast mitt i alltihop så suddade jag en hel del och fick tillslut ihop det ganska bra tycker jag. :) det gick bättre än i tisdags iaf.

efter uppsatsen så skulle vi gå ut (i detta snöoväder!) vi tänkte inte gå ut, men då kom biggan och nån annan lärare och tvinga ut oss, då gick vi in i gympan och satt oss där tills dom andra kommit tillbak(=

Klasströjorna ska vi beställa snart! känns mycket bra att vi bestämt tryck eftersom det varit mycket tjafs om det..
tycker trycket blev bra.

LEDIGA IMORGON !
*då ska jag göra hemprov:( och kanske ta bussen till stan och sen fara till pappa.!
sen är man ju ledig måndag också så det blir långhelg, känns mycket bra!

ikv äre träning.faktist inte taggad

 <<<.bild från malå(var där i helgen)
hooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0