stadsbo

hehe felle vi måste bli bättre på uppdatera:)
idag har jag varit på stan igen och köpt en skinnjacka!=)
jag är grymt taggad på köpa kläder osv, vet inte varför. kanske för att det snart är vår (vår = glada färger&kläder no mjukiskläder)
by the way vi ska få nya mjukisdressar, träningströjor, träningsshorts & sportbag!!! något nice, ny mjukisdress behövs vill jag lova. får skynda mej att använda den innan det är vår bara;)
förresten var jag på stan idag och köpte en skinnjacka;D mkt fint, men jag får inte använda den före våren enligt mamma haha ;) kanske kommer in nån bild nån dag på jackan.

läkarbesök blev inge av. mamma ringde till vårdcentralen och dom sa att för att viruset & inflammationen skulle försvinna så måste jag äta mycket och näringsrik mat, dricka mycket vatten, sova mycket och INTE TRÄNA.
så nu har vi köpt Kan Jang (;S) nått typ pencillin som ska pigga upp mej, på försäljaren lät det som jag skulle bli hög av det?
Eftersom jag haft halsinflammationen i ca 3 veckor nu och det har blivit värre. (halsmandlarna är uppsvälda som dom brukar va när man är förkyld men sen har körtlarna i halsen också försökt hjälpa ta bort viruset så dom har svält upp?)
så ska jag va seriös och ta medecinen. egentligen skulle jag ta vitamintabletter, men jag vill inte bli nån himla knarkare som tar piller och äckliga drycker.;)
mest dystert är det att jag inte får träna. får se ur länge det går med det där träningsförbudet?? klara ju typ 5dagar förra gången....   =(=(=(=(
så idag blire ingen löpträning i kombihallen..

dystert-

Lil Rain - Adore you



mkt fin låt :´) fast emovideo;) jag tror det var jennifer f som visade den på musiklektionen idag.

pappa ska kanske flytta till ett radhus! hoppas som satan.
(eget rum, garderob, närmare centrum):D:D  hell yeahh
klasströjor snart?
lägger in bilder nån annan dag, HERÅ /REBECKA

Kommentarer
Postat av: Evelina

du ska vara glad att du missade kombi :]

2009-02-17 @ 17:58:20
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/
Postat av: Anonym

den är ju råå fin :] (låten alltså ) ;) <3

2009-02-22 @ 17:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0