SKOTER (FFFFF)

Vaknade helt utslagen efter en kväll med blandade men mest fantastiska känslor- OCH ser att solen lyser ju!!
PEPP, pepp, pepp på livet!

Ringer Johanna och hör om hon vill hitta på något, det var väldigt längesen vi var med varandra hemma, och visst när hon väl hade kravlat sej upp ur sängen så var hon på!
Efter ett tag ringer hon och frågar ''Felicia, vill du fara iväg och köra skoter?''!!
Och vem skulle tacka nej till ett sådant erbjudande?
Inte jag iaf, och särskilt inte eftersom jag inte har åkt skoter på hur många år som helst!!

Det bar iväg till Kvarnfors och där körde vi runt i flera timmar- helt underbart, jag kände mej så som man kände sej när man var liten på julafton ungefär, om ni hänger med i mina tankegångar?!
Här är lite bilder från dagen:
,,,,.

Bild:
1&2: Johanna redo för skotertur(-er)
3: Naturbild helt enkelt.
4: Mycket het Felicia!
4: Johanna och dagens transportmedel!

(OBSERVERA DOM MYCKET HETA OVERALLERNA SOM GÖR SÅ ATT VI SER UT ATT VARA GAMLA SUMOBROTTARE SOM TAPPAT LITE I VIKT PÅ SENARE DAR- HETT!)

Nu ska jag göra mej redo för match in the tent!
Jag hoppas såklart på vinst, känner mej rätt sömnig och för ovanlighetens skulle inte nervös??? men nervositeten kommer nog snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0