Skolan (FLISAAN mnoahhaha)

Sitter vid skolans bärbara datorer och känner mej rik? eller att skolan är det iaf? eller okej, dom drar ner på brickorna men kan köpa bärbara datorer??? Okej funkar väl... ;)
Dagen började med nationellt prov läsförståelse i svenska, tiden rann iväg men jag hoppas att det gick hyfsat iaf :):)
Egentligen så har vi svenska nu men alla var typ borta på kören osv så vi fick typ göra vad vi ville :)!
vi har fått en ny elev i klassen också sen sist! det är ganska roligt även fast våra mentorer inte ens har gjort så vi har presenterat oss än :O?
så jag och Moa (skitfin bild) gick och presenterade oss själva innan den här lektionen, jag kände mej som en tönt men jag tror iaf att hon uppskattade det :)

Ikväll ska jag på bio med jacke,vi ska se Yes man, tillslut.. men bättre sent än aldrig, och det är mitt eller min familjs fel att det som aldrig har blivit av ...
Blir nog roligt iaf hoppas jag =D<33
och så måste jag plugga och fixa med klasströjorna också som kom igår- och packa til hemavan :D:D

Men nu ska jag avra ''duktig flicka'' och göra typ NO. . eller kolla bion :]

VI HÖRS!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0