staaaan

Kom hem från stan för ett tag sen.
Var där tsm med älsklings Rebbis, vi shoppade ett tag först och med mej hem fick jag (fick & fick??) ett par ljusa jeanslegging (underbart med jeanslegging!!! )och så använde jag upp det sista av presentkortet på ginatricot som jag fick av Jacke i julklapp och eftersom det inte var så mycke pengar kvar så köpte jag 2 par trosor ;) GÄRR

Sen gick jag och Rebecka till Campus där det var Kaifdag. Mamma och Ewe var där.
Det hade tydligen inte gått så bra för Kaifs innebandy idag- alla kaiflagen hade förlorat.

Nu ikväll vet jag inte vad som händer riktigt, Ewe ska jobba, och pappa är i Umeå på domarkurs osv...
om någon vill hitta på något-call me!!!!!!!!!!!

Här är en fin Beckzorr på väg hem från stan->
.(hihi yo beckzorr;-))

Och så kan jag berätta en god nyhet, nämligen att mamma äntligen ska plantera om mina blommor så att jag äntligen slipper dessa eeeehhm inte särskilt vackra krukorna
 . Och istället blir det dom här .
Och med det sagt och att dom med gröna fingrar kanske har fått en liten trevlig stund så avslutar jag med en ''Dagens bild'' tror jag minsann.

OCH damdidam dagens bild är: systrarna Lindfors


ciao/flish




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0