HEMAVAN (FELICIA sådeså)

Imorgon kvart i 6 går bussen mot Hemavan förr oss (ca 48 pers.), jag längtar och är förväntansfull men ochså rätt pirrig... kan bero på att jag inte särskilt ofta befinner mej i ett par slalompjäxor och åker utför branter??
Men ni får väl höra av mej på måndag.. ifall jag har överlevt vill säga!! PEPP PEPP!!
Har börjat paclka och nog lagt upp det mesta som ska med, det är nog dte tråkigaste med att fara bort- att behöva packa och ännu värre- packa upp (även fast man då slänger det mesta i tvättkorgen direkt).
Ni har också en förklaring till varför jag inte kommer att skriva något på några dagar, får se om Rebecka håller er uppdaterade ist ;)

Imorgon har vi också Nationella prov i svenska igen, men den här gången ska vi skriva en uppsats i ca 3 timmar, lite smått uppladdat med godis :) (=det postiva med np+ slippa en del tråkiga lektioner, svenska är ju fakitkst helt ok!)

Som en hyllning till mina älskade vänner, pojkvän & andra nära&kära så lägger jag upp den här som en hylllning.. ;-)
Kommer sakna er (hehe fjortiiis!)
 

HA DET BÄST ALLA SOM ÄR KVAR HÄR HEMMA!
puss/ FELiCiA!

Kommentarer
Postat av: Emma

hiihih, hoppas du inte krockar med träd som markoooolio ;) :] <33

2009-02-06 @ 18:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0