fotbollll

fotbollsmöte idag 18.30-20.00
prövade nya mjukisdressar, shorts, träningstshirt å sportbag!
rånice,
riktigt härligt med nya träningskläder:]
diskuterade laget, personliga/lagets mål, träningar OSV.
+kakor&saft!

längtar sjukt mkt till jag får börja träna igen.
har inte tränat på... 4dagar nu=( det låter kanske inte så länge men det känns länge!
har alltså missat 3 träningar på 4 dagar. deprimerande=(
I´ll be back
tills vidare ska jag fortsätta sova och ta min otroligt vidriga medecin.
ska va hemma imorrn me. egentligen är jag inte särskilt sjuk de är bara de att halsen är uppsväld så det är svårt att andas. det är faktist väldigt tråkigt att va hemma ensam på dagarna, det finns ingenting att göra!
inte får man gå ut och inte får man va med någon. det är enda man kan göra är att se på tv, läsa eller sova.

det jävligaste med att vara sjuk är programmen på tv!! det är inte riktigt klokt, vad finns det att se egentligen?!
TV-shop eller Jackpott.
*Ring in och gissa så kan du vinna 25 000, endast 9.90kr/min! (endast en av 7000 kommer in,9.90 i minuten hallå?!?!,om du lyckas va en av 7000 så måste du svara rätt på 3 andra frågor innan pengarna är dina.)
*Ring *** ******* och du får våran otroliga dammsugare för endast 399kr + frakt! (den är väl som alla andra dammsugare?! å hur mkt är frakten på då?!)
nejtack. dagens tv-program suger. (gäller inte kvällstid)

/R


here I come Egypten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0