BACK HOME!

Helgen har varit riktigt nice, med slalomåkning, bra sammanhållning i ''Toppstugan'', lekar, prat, skratt och förfrusna tår som fortfarande är avdomnade sen i lördags!!
Vi for från Kåge vid 18.15 i torsdags och var framme ca 01.15 (7 jäkla timmar i en buss pga snöstorm????)
Vi fixade i rummen hyfsat snabbt och gick sen till sängs, men sen låg jag, Hanna, Anna, Malin och Signe (som bodde i ett rum) och pratade tills 3 nån gång ;).
Sen kan jag bara nämna att alarm ringde 6,7 halv 8, kvart i 8 och så slutligen klockan 8 i våran lilla stuga med 3 sovrum, liten dusch, en toa och kök.
Menmen nu ska jag dra en mer snabbgenomgång, vi åkte slalom från 10-halv 4 i fredags.
Jag trodde att jag var jättecool och åkte utan hjälm.... MEN ramlade inte på hela helgen (stolt) även fast det var nära en gång.
Vi åkte i stora grupper och åkte inte ens vilse på hela helgen!!! woho!
Sen när vi kom tillbaka åt vi, lekte lek och däckade i sängarna redan vid halv 12 på kvällen.
Lördag: backen 10-halv 3 (jag och Emma höll i stafett i barnbacken också) sen bad och bastu på badhuset, sen mat, lek, berättelsestuynd av busschaufföen Yngve, Signe färgade Linns hår, Linn målade mina naglar, prat och i säng vid kanske ehh 1-2??
sen igår så städade vi bara och åt frukost och sen packade vi oss på bussen och for iväg vid halv 11.
efter en timme eller så stannar vi mitt ute i bushen och tydligen har bussens turbo slutat fungera så han kan köra max 55 km/h.....
efter ett tag far vi vidare, Jag och Hanna ska håll ai en musiktävling men bussens CD kan inte ta brända CD-skivor så vi får helt enkelt stå och sjunga låtarna i bussens mick, men det gick ju iaf ;).
Vi får stanna 2 gånger till pga av kissspaus + bussens turbo..

Och så sitter ANte och Emma på sätena bredvid oss och är hur söta som helst så då saknar jag Jacke hur mycket som helst.
Alla som ringde mej eller när jag ringde Jacke på vägen hem kunde nog ana en viss ''Less på livet''-attityd där ett tag, inte min mest positiva stund i mitt liv kan jag garantera..

När vi tillslut kommer hem vid 17.45 (DRYGT 7 timmar igen i en jäkla buss?????!!) och ser att det är minst lika mycket snö här hemma som det var i Hemavan och man helst skulle ha sett att det hade varit 30 grader varmt i skuggan och att värsta playan hade trollats fram på kyrkans parkering.
Och man inser på sitt inte så positiva sätt att det hade varit lika bra att åka i Tunetbacken och sluppit åka buss i drygt 14 timmar.

Men om jag nu hart låtat väldigt neg så måste jag förklara att dte har varit riktgit roligt och härligt att avra i fjällen!! och trots bussresan så skulle jag lätt kunnna göra om allt igen :):):):)!
,, , , , ,

Nu ska jag ringa Rebeckis och se om hon kanske har vaknat till liv!
Och om ni inte har hört Erik Hassle-Hurtful så ska ni lyssna på den tycker jag!!
Min absoluta favoritlåt just nu!!

IDAG FYLLER MOA 16 ÅR BTW GRATTIS LILLSTUMPAN! :D
/FELICIA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg ut som en rolig helg:) 55km/h från fjällen :S:S

2009-02-09 @ 11:37:50
Postat av: Anonym

tack felle:D <3

2009-02-09 @ 14:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0