090221

idag har jag då varit på staden med felleleicia.
mormor&morfar skjutsade dit oss.
jag köpte en stickad tröja på Gina & en blommig sjal på JC.
sedan gick vi till Campushallen och såg kaifdamerna spela innebandy, gick ju inte så bra för dom.
sen köpte vi två lotter var och ni kan ju gissa vem som vann en paradisask :$
sen for jag till felle och såg på Lipstick Jungle ett tag sen for jag hem och åt pizza:)
-och nu sitter jag vid datorn och drygar..
mamma&johan är på fest och mikael är med kompis. tänkte ringa hit nån men orkar inte;)
blir väl till att äta upp min paradisask(A)


riktigt fina flickorrr
(när får vi nydressarna egentligen??:])

sen måste vi ju också göra om den där kvällen snart=) canborn,piltto,felle är ni på?;)
ha en tråkig lördagskväll ni me puss /r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0