090218

men hejdu får vi nån mat idag eller??´
stod bara 25min i kö i matsalen idag.. hur kan dom glömma att värma mat när det är slut?
och när dom vet att dom stora hungriga niorna kommer;)
jäklar va sur jag var då. vrålhungrig var jag! inte hade jag hunnit äta nån frukost heller-
så när jag väl stått där 25min så fick jag äntligen mina efterlängtade fiskpinnar !! (fast dom var knappt varma)
DOCK UTAN POTATIS eftersom den va SLUT! jävla småglin äta upp min potatis sådär.
sen med lite mat i magen blev jag gladare;)

sen bärde jag runt ida på ryggen! fram&tillbak. uppför trappan och genom modulerna, sen bärde jag henne med bara armarna till hennes klassrum, sate va jobbigt;) puh, armarna blev helt döda.
inte för att hon är tung men de var ändå jobbigt! hah
idag hade jag min treeshirt;)  Hanna sundin hade visst också en sån haha..(A)
idag har jag bara varit hemma och fikat med mammas kusiner och min lilla tremening(snart kommer en andra också!(:) eftersom dom ska hem till norrköping imorgon. dom har varit här nästan en vecka.
ikväll ska jag bara slappa, blir nog tv&dator=)

HA DE                  /R



nyårs 08>09  fotograf; j.canborn

(varför så röda läppar haha..??;););))

Kommentarer
Postat av: anonym

haha red lips ;)

i know why =D



vi borde göra om de!!!! :)<3

2009-02-20 @ 16:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0