090217

hejåhå.
trevlig dag.eller.

måste seriöst skärpa mej snart på lektionerna. får ingenting gjort är bara ute och tjollrar osv.
efter skolan har jag bara varit på dåligt humör.? ingen vet varför men så äre
kommer snart bli deprimerad ;) =(

idag har jag bara slappat. tänkte va me felle men hon skulle plugga. (och ska väl ja me??;)) om jag ids
har faktist lagat mat idag (!) stekt lax, otroligt vad engagerad jag är ibland om mamma tvingar mej..
har också laddat hem den här låten idag;

Kings of Leon - Use somebody



sen som ni ser har vi tagit bort headern på bloggen;)
men så snart som möjligt så ska det fixas en ny!
så fortsätt läs fast vi inte har någon header;)

ska töp plugga so nu pusshejjj /R

Kommentarer
Postat av: Timmy

http://www.youtube.com/watch?v=ZE7VwuJqApI



SYstem of a down - Aerials :P

2009-02-17 @ 20:50:35
Postat av: Timmy

http://www.youtube.com/watch?v=ZE7VwuJqApI



SYstem of a down - Aerials :P

2009-02-17 @ 20:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0