090208 (rebecka)

hemprovet var himla långt..
jag har gjort 11 av 14 uppgifter. och det har tagit nästan 4timmar.
jag känner mig galet seriös, menjag vill få det gjort nu.
träning ikv i tältet, sen felle imorrn så borde egentligen göra klart det nu.
btw fellelellicia borde vara hemma när som helst nu efter hennes 7timmar långabussresa hem!
dom hade tydligen haft typ -20 varje dag. hon får skriva om det sen=)
idag har jag bara duschat, fikat, sett på Djävulen Bär Prada och The Invasion(<den va läskig:( ),
ätit plättar till lunch och sist men inte minst jobbat med hemprovet!

ha det bra.




Kommentarer
Postat av: HEMVÄNDAREN

shit vaad duktig du har varit denna helg då lilla gumman!!!

pallra dej upp ur sängen nu och kom hit!

Vissa är då vana att vakna 8 så jag är då uppe och igång sen länge nu..

::::

2009-02-09 @ 10:18:01
Postat av: hanna

det tog två timmar för mig att göra klart hela provet.. :] men jag är ju en tönt.. (A)

2009-02-09 @ 12:50:37
URL: http://hannasuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0