you.are.the.pill.I.never.wanted.to.take



Jaha vad har hänt i mitt liv sen sist?
varit på skolan.
lät mig dansa pistvaktsdansen.
tränat.
varit med Hanna SsSssSSss (mycket trevligt!)
Och fått höra att jag ska få höra att jag är snygg i håret (hängde ni med där?).
Och att jag har dansat med en kompis till en ''kompis'' (som jag ska få höra att jag är snygg i håret av) som tyckte jag var bra på att dansa (ni hänger med va?)

Och Hanna lärde mig även sådant som ni kan se längst upp av detta inlägg.
Det jag och Hanna gjorde är dock rätt hemligt.
Förutom att vi såg Greveholm avsnitt!!!

ihhihihiihihihihihhihhiihh. nu ska jag göra en hemlig sak:]
/eva felicia lindfors.
(ja, jag heter eva.precis som Rebban. ballt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0