stan imorrn med mina busungar:]

innan detta inlägg jag börjar på
vill jag ett mycket bra svar få

felle, varför just den bilden till inlägget om nyårs..?


Julen i år var helt ok:)
Fick b.la.     <den vita  < i färg
fick också min efterlängtade paljettklänning som jag ska bära på nyårs=D

Imorgon bär det av till staden för att handla upp alla presentkort och julpengar! kanske ett par skor och lite kläa?(A) får se..
Busungarna jag ska på stan med är FELLE & EMMA.
skulle sova hos emma idag men mamma kunde inte skjutsa mig för de va så mke snö.....;(

/REBBISCH

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah för att jag såg FÖRDJÄVLIG ut på dom andra bilderna (Y)

2009-12-27 @ 20:03:07
Postat av: hannassss

jag fick en orange såndär klocka, love it!

2009-12-28 @ 18:41:18
URL: http://hannasuu.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG, OMG, OMG rebecka uppdaterar :]

2009-12-29 @ 21:25:55
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0