one beach two bitches



Idag skulle jag egentligen varit med den söta tjejen till vänster på bilden.
Men det blev inte av eftersom Johan var kvar till halv 3:)
Eftersom vi har lovat varandra att vara med varann någon gång denna vecka så ska jag pallra mig till Kåge gympasal ikv och träna med F17!

I fredags och lördags var jag i Piteå och bodde på Hotel med pappa, bror, lyckseleborna (som inte bor i lycksele längre), drängsmarkarna och ersmarkarna! Vi badade före middan på fredagen och sen åt vi en god buffé medan Wallmans sjöng. Vid 11 efter vi ätit så dansade vi, vi dansade ända fram till kl1 då gick vi upp till rummen eftersom några gamla, fulla gubbar började komma lite för nära...:S Sen badade vi också hela lördagen sen for vi hem och sen kom Johan:)

nu ska jag äta, kanske kommer några bilder om Nea orkar skicka dom.
PUSS  /  REBECKA

Kommentarer
Postat av: emma

aww, gullunge!

2009-12-07 @ 09:24:52
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/
Postat av: Alle

härligt :) hahah

2009-12-07 @ 12:44:34
URL: http://delafleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0