Nu är julgranen på plats i vardagsrummet och ur högtalarna strömmar julmusik ut

Jaha, i år var det då dags för en plastgran....
Ärligt talat blev jag rätt upprörd, iaf tills mamma berättade att många granar i år har någon ''svamp-sjukdom'' så dom luktar illa och är bronsfärgade istället för gröna med en fantastisk doft (friluftslivare som jag är ;))

Dock så blev jag lite kritisk när jag satte ihop granen och den såg ut såhär:

Man behövde också vika ut alla grenar, och grenarna på grenarna osv....
Bra tidsfördriv?

Sen var det slutligen dags för spiran.. Dock var toppen för lång OCH för vek..


Men slutresultatet måste jag säga vart himla bra:


Ikväll ska jag fara och träna med f17 och få ännu mer träningsvärk.
nu ska jag tagga (hehe)
/lindforsarn

Kommentarer
Postat av: evelina

Men hjælp så ful gran! Men slutresultatet blev ju himla fint! Saknar att inte jg fick vara med och klæ den i år!

2009-12-21 @ 14:18:42
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0