När som klockorna har stannat och tiden tycks stå still, och man inte vågar säga det man längst i hjärtat vill

Har varit på stan från halv 3 till halv 7,
julhandling stod på schemat. julklappar som inhandlades:
NOLL.
Däremot så har jag nu ett hum om vad som köpas skall,
och så har jag nya tapeter till min blivande fondvägg (nu ska rosa bollarna bort WIHO!)

Ikväll väntas glögg-mys med gulliga vänner, sen får vi se om Dennis pallrar sig hit (dock inte troligt)!


Annars då? Mamma och pappa försöker trycka i mig massa saker men jag är helt utan aptit för tillfället, men det löser sig nog:)
OCH Josse och hennes jonte är supersöta tillsammans (AVIS????!)

nu ska jag spana in dom missade julkalenderavsnitten!
Rebbis befinner sig för övrigt i Paltens hemstad.
PUSS/FELLISEN


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du ingen aptit vännen? :S

2009-12-04 @ 22:30:36
Postat av: ¨josstoss

aw, :]

2009-12-05 @ 00:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0