IGÅR SLOG JAG IN EN DEL JULISAR...

1.

(2 saker i. Till lilla julafton med tjejerna i klassen)

Med denna ena artikel
kan du spreja på din cykel
eller någon annanstans
kanske på din katts svans

I vinter kan du inte nog försiktig vara,
men med denna i din ägo bör du dig klara
Det är jul- ut och njut
förvänta dig att ur din mun höra ett tjut!


2.

(ytterst seriöst rim, med lite hjälp av mina kära vänner... Till m&p)



Och så till rebbisen,,, (KOLLA INTE HÄR INNAN IMORGON REBBIS)

3.


Fast rimmet hör till ett litet paket som hon också ska få:

Med detta blir du en skönhetsgudinna
och många hjärtan kommer du att vinna
Man brukar säga att blått är flott
under dessa år har du många leenden på mina läppar sått
God jul käre vän
tiss i kläm



INNEHÅLLET I PAKET 1 (om ni inte lyckades lista ut det.....)



Jag förstår att ni är mycket imponerade över dom fantastiska rim jag har komponerat.
Klart slut (ut)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0