HEY YA

HEllu.
Igår ikväll smsade jennieH och saknade mig så mycket så jag for in till staden (snålåkte med Eric)
Jennie mördade mig för mitt hår, sen lockade det.
Sen kom Oscar ner med efterrätt, och hämtade själv en egen liten sak höhö.
Sen ringde Ander.
Vi tre for på Hemmakväll.
Traskade sen hur långt som helst till Freddan.
Där det var en klump folk.
Vi såg en film och snackade.
Sen kom min papi och hämtade mig och jennie.
Vi skjutsade hem Jennie till hennes fina hus/radhus/vad det nu kallas.



Idag tapetserar vi, he blir nice!!!!
Förresten systra, din säng var säker. igår iaf......
hehe skojas.
Ikväll ska jag träna med F17.

Ni må hade.
Felicia.



Kommentarer
Postat av: Alle

du är väll med i helgen på att hitta på nått me de gammla gänget ?:D:D du vet som vi gjorde efter skolavslutningen och allt ;) tagga helgen, skicka runt till alla som verkar vara ett trevligt sällskap :D

2009-12-06 @ 19:28:30
URL: http://delafleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0