Facebook status:

Felicia Lindfors Felicia Lindfors efter ett brutalt uppvaknande av ''fantastisk'' sång är den (numera) 16-åriga flickan vaken och igång!

VAD hände? för trött för att inse att jag rimmade eller??
aja snittsigt blev det ju iaf.

Idag har jag sannerligen känt mig älskad. Av familj, klasskompisar, vänner och andra randoms. kärlek, kärlek, kärlek.

(bild på presenterna kommer imorgon)

Nu ska jag käka Per Eloffsons-paj,
HUR GOTT?!?!?!?!?


Annars tycker jag inte att jag har förändrats mycket från när jag var 16.
Möjligtvis fått lite smalare kinder.

15

16








Kommentarer
Postat av: Kusin daniel me fam..

Jamen, då får man ju helt enkelt ta och grattulera till "nu ska vi ut på vägarna i bilen med nervösa föräldrar på passagerarsidan" åldern!

Hoppas du får en trevlig dag, och blir det över go' fika så skickar ni bara det till samma adress som julkortet vi fick idag! =)

Grattis kramar från oss..

2009-12-15 @ 18:51:47
URL: http://lillajulias.blogg.se/
Postat av: emma

ojoj, det syns att du blivit äldre ;)

2009-12-15 @ 20:17:18
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/
Postat av: ida N

GRATTIS :D

2009-12-15 @ 20:44:03
Postat av: Syrran som ændå alltid kommer vara ældre

Haha vilken tønt du ær! :) Men jag gillar dig ændå ;). Du kan ju øka dina pluspoæng hos mig om du skickar en bit paj också! Fast antar att det inte blev øver ngt...

2009-12-16 @ 19:42:19
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0