''okej då. jag skyller väl på hormonerna, geek''

imorse vaknade jag. ca 15 min senare kom det tjejer inströmmande.
Jag var helt konstig idag, så förlåt till er tjejer som fick utstå det.... och till Aggish också ;).



nu har jag just kommit hem från en långpromenad i dom 20 härliga minusgraderna♥
AAAAHHH lovely (höhö)

Imorgon ska jag förbereda efterrätten till nyårs som jag ska laga, därefter fara till Emma i Boviken och se hockey, ska nog även locka Rebbans hår där så får vi se om hon nöjer sig med mina frisör''skills'' (höhö. igen. höhö)



Kommentarer
Postat av: världens bästa Karlsson!!!

år 2010 att blogga är lika intressant som skala räkor!=)

2009-12-29 @ 21:51:56
Postat av: Anonym

och till mig før att du aldrig skickade numret, eller till fel telefonnummer...

2009-12-30 @ 14:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0