FELICIAS 2009

Januari 2009:
Bus med HannaS

Mys med ''gamla gänget''


FEBRUARI:

Skridskor på Kågefjärden med EV

Ledarutbildning Hemavan

Skotertur med Johanna i Kvarnfors


MARS:
Fotbollsavslutning med F93 i Piteå

Efter 7 underbara månader tog det slut med världens finaste kille♥

friluftsdag Bygdsiljum

Tacomiddag med ''gamla gänget''

Vittjåkk med släktingar


APRIL:
Pimpling på Ålundsnappet

mys vid älven med Rebbisen

Modevisning KGB


MAJ:
Konfaledare Munkviken


Klassresa Stockholm med 9A♥



JUNI:
Började umgås med dom här brudarna igen♥

(Arvid) och en av dom bästa personerna som vandrar på denna jord: kusin Jonas konfirmerade sig

KAIF-dagen på Spf

Den härligaste dagen någonsin(?). i Hemmis med ''gamla gänget''


Ewe tog studenten

Niornas kväll.. kan även kallas för flännarkvällen



Skolavslutning-adjöss Kågeskolan

..och skolavslutningskvällen

Boviksbadet med många fina människor

Midsommar firdades med ett gäng med glada människor hemma hos mig

Bad!!!!


JULI:
Stadsfesten

Trästocks

Tog hål i näsan (som dock inte höll i sig särskilt länge..)

Båttur+Boviksbadet

Storforsen med familjen

ROADTRIPEN
Varuträsk

Båtvik



AUGUSTI:
Gokart

Matfesten

Skolstart

Dallas med tjejerna i klassen


SEPTEMBER:

Stugsista


Medle med SPFL1b

Syster flyttade till Norge för att jobba (kommer hem i slutet av februari)

ja, vad säger du? dags att ta lite nya bilder när du kommer hem;)

OKTOBER:
Halloween


Toarenoveringen inleddes

En kväll i stan



NOVEMBER:
Denna månad åkte vi ofta 4 i baksätet

Såg på Ostviksrevyn tsm med góa Ostviks/Byskebor

Pappa hade sitt 45-årskalas

Niklas Strömstedt hade konsert i aulan

Bowlade med ''gamla gänget''


DECEMBER:
Dundercupen, världens finaste gubbar!!!

Julmys hos Emma

Toarenoveringen avslutades

jag fyllde (ÄNTLIGEN) 16 år....

..och bjöd på saftkalas

Gick till Kågemarken (i äkta fruluftsanda)...

..och hade lilla julafton hos Lisa

..och lilla julafton hos Emilia

Och självklart har det även varit riktiga julafton


Avslutningsvis vill jag hälsa alla ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR,
och jag hoppas att ni har haft ett kungligt 2009 som är värd att minnas.
Själv, när jag tänker tillbaka och ser alla bilder inser jag att det här har nog, trots vissa dalar, varit det bästa året hittills!
Stort tack till alla ni som har förgyllt mitt år och mitt liv♥.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jættekul att se ditt år i bilder :)! Och ja, det var ju inte det nyaste kortet på oss...

Kul att ditt år varit så bra och hopaps att æven næsta blir det, GOTT NYTT ÅR!



Kram syrran

2009-12-30 @ 14:37:54
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0