JULAFTON (jul-kul (yeeees rim takterna sitter i än))

Mitt Jul-sms-rim för i år löd såhär:
God jul i stugan,
Grabba tag i systern, svågern eller frugan
Ta sedan en vals runt granen
Och tomta för de små barnen
Hoppas du får det du önskar dig,
God jul från lilla mig.

Stort tack till dom 81 personerna som önskade mig en god jul via sms!

BUS MED REBBIS DAN FÖRE DOPPAREDAN:


Bilder från min ytterst lugna, annorlunda men ändå mysiga julafton.


Jag släktar kanske lite väääl mycket på pappa ibland (eller tvärtom):




(ALLA älskade hjortronglöggen. kommer bli ett fenomen brudar.)



Sen gick jag och Robert på promenad i den 15 gradiga kylan och tog lite kort



Vad fick jag då?
3 presentkort (lindex, bio och aqua spa)
21gångers kort på Friskvårds (wiie)
Nya regnkläder (mycket passande för friluftslivandet)
Den traditionella paradisasken ofc!!!
Den tredje Twilightboken och den femte boken om Harry Hole (deckare)
Paris Hilton-parfym
Body butter från the body shop
Trosor

.............. osv.

Yeeees. Nu ska jag kila peela.
GOD JUL KRAMIS. (hihi)
slash felicia.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Oj, julen såg faktiskt vældigt annorlunda och rolig (=lugn på norska) ut! Men vad bra att den var bra i alla fall och att du blev nøjd med klapparna =)



Kram syrran

2009-12-25 @ 13:52:12
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0