jobba jobba kämpa på, 10,9,8,7,6,5,4,3,2 , ETT

HALLÅÅJ,
hemma från skolan, subway och slutligen 360 där jag tränade med Emilia, Linn, Frida och EmmaK!
55 minuters powerstep tränades, och jag lovar att jag är heeeelt slutkörd!
och att min kordination inte är den bästa kan vi slå fast en gång för alla!

(TACK ännu en gång för biljetterna Emilillian=D!)

Imorgon är det torsdag vilket innebär skolstart 13 och slut innan 15, vilket gillassss!
Dock måste jag upp ändå vid nio....
varför får ni se sen.. känner på mig att det kommer bli dåligt dåligt men jag längtar ändå!
NU ska jag se julkalnendern, måste ge den en chans ju!

JAG LEVER BRA!
SO LONG/ FLI



IGÅR.

Kommentarer
Postat av: Alle

hahah stor fiskarNaaa:)

2009-12-03 @ 15:41:08
URL: http://delafleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0