LILLA JULAFTON (läs inte om du är vegetarian/vegan/allmänt känslig)

Igår traskade vi (jag, emmae,malin, moa)/åkte bil osv till Lisa där det bjöds på mat och LILLA JULAFTON!




DEN HÄR BILDEN... avgudar!!!


Bildbevis på att dagens middag bestod av Lisas (föredetta) älskade husdjur- Grisen Felix.
(han var gode god!!!!!!!!!!!!!!)



Sen blev det julklappsbyten:D




(jag har aldrig)
Jag drog till med 2. nä okej 3 heta rim också, varav ett till Linn för inneandyavslutningen.
Vet inte om hon använder det hahahahahahahahahah osv.


Elogé till jonte som vågade följa med till Lisa!!!!!
haha stackarn.. DOCK så fick han (och Josse) ju ett saftigt paket iaf:

1.

2.

3.


NAW dom är då så pluttinuttiga (hihi)


PS. idag vann vi DMsilver (vinst på straffar mot Clemens, 3-1 vinst mot Myckle, därefter 1-3 förlust mot Åkullsjön i finalen. Men hej, jag är supernöjd!)

/felicia lindfors, med ont i ryggen.

Kommentarer
Postat av: Lisa "grisätare" Holm

Tack för en mycket trevlig kväll!!! =D

2009-12-19 @ 17:12:53
Postat av: Jenna

Såg askalas ut :D synd bara att fellan har något ätbart i handen på alla bilder hon är med på :$

2009-12-19 @ 17:13:03
Postat av: Anonym

alltså hela... 2 bilder (!!!!) jennie ''jenna'' hällstrreeem ;]

2009-12-19 @ 17:18:04
Postat av: josseeeepmedpaltpåsnee

sssåååååååå finaaa bilder liksom alltid :)

2009-12-19 @ 18:02:26
URL: http://pahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0