VINST VINST VINST VINST ! ! ! !

Fyfaaaan så härlig match idag!!
vi spelade mot serieledande Umedalen- OCH VANN!!

nästan så jag fällde en tår när slutsignalen hade blåsts! (bra svenska)
Nu ska jag hoppa in i duschen, laga min otroligt goda mat (blodpudding) och vänta på att Rebban kommer och ser film med mig.


Svar till Hanna ang. insparken: Vi blev målade i ansiktet (''FL3<3''), körde Burträskbingo, gjorde klädorm där våran klass krossade(!!!!) och sen blev dte en avgörande sak där en kille och en tjej från varje klass (vi körde mot SPFL1a) fick byta kläder med varandra under ett lakan. Tack och lov så förlorade vi och slapp äta smör och dricka ägg!
Svar till Emil J: Du får vara med nästa gång Emil, då taggar vi FL fest!!!

PUSS/ GLÁ FELICIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

nog för att det inte var emil j....

2009-08-24 @ 14:30:31
Postat av: Anonym

HAHAH vi vet! ;)

2009-08-25 @ 17:33:37
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0