Vad är det för en dag? är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag, för det är Rebbans födelsedag HURRA HURRA HURRA


Nu rullar dagarna på och idag hade vi första friluftstimmen där vi lärde oss he/slå(?) upp ett tält osv.
Som tur var hade jag EmmaK och Frida i min grupp, dom var stjärnor och visste precis hur man gjorde...
Nä ärligt talat var det Ebba som kunde!
Några i ruggigt seriösa 1b körde barkemo idag, medans 1a satt och uppförde sig duktigt i andra änden av gympasalen!(jag vann WIHO)
och sen hann jag även med att skämma ut mig, tydligen?
Satt iaf och vinkade som en tok (och gjorde andra fina handgester) genom rutan till Aggish som hade skickat ett vackert sms. Självklart så tänkte jag att jag var ''osynlig'' eftersom rutan var alldeles blöt, ni vet.
så var dock inte fallet fick jag reda på-eftersom Agge och hans ''snygga'' fordonsvänner började skratta!
GULLIGT..

ANNARS SÅ SÄGER JAG:
GRATTIS TILL MIN BÄSTA VÄN IDAG

älskar dig:)

nu ska jag och kika på mina vänners träning på spf. /F

Kommentarer
Postat av: LisaHolm

Jag kom 3a! wiihooO! ;D

2009-08-26 @ 16:00:31
URL: http://lisahoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0