Tycker synd om mig själv

STRÅLANDE sken ute och jag kan inte fara någonstans eftersom det är MATCH idag.
`samlingen är så tidig som kvart i tre! heheheeh
dessutom är jag (bränd) som en  hela baksidan (fast iofs, det är ok om det blir brunt...)
OCH så har jag infektion i näshålet så det ser ut som värsta feta finnen!

Om vi förlorar idag.. ja då vet jag inte vad jag gör.
då säger jag att  suger!!

hej å hå, bit i en  (tolka tå)
eller låt någon på dig gå,
allt kommer bli så bra så. (SÅ roligt har jag!)


bli inte bruna ni som får njuta av solen. Det enda jag kan göra är att halsa
så roligt är mitt liv idag.
och att tillaga mina i min ensamhet
/Feliciaaaaaa


Kommentarer
Postat av: Norre

Verkligen synd om dig!!!;)

2009-08-08 @ 15:40:53
URL: http://aidsduharden.blogg.se/
Postat av: Lisafisa;-)

hahaha, man kan inte mer än skratta åt detta inlägg;-)



kolla min nya design ;-) (A)

2009-08-08 @ 18:59:10
URL: http://lisahoolm.blogg.se/
Postat av: emma

hahah, snygt inlägg :D ;)

2009-08-10 @ 17:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0