SPFL1b

Med 6 dagar kvar tills vi börjar gymnasiet har klasslistorna kommit ut,
såhär ser spectrum friluftsliv & ledarskap 1b ut:

Andrée Alraek Kågström
Erik Antonsson
Anton Boman
Emma Eriksson
Johanna Furman
Jakob grundström
Josef Hedlund
Lisa Holm
Matilda Holmqvist

Emil Jonsson
Emma Krantz
Ebba Landstedt
Victor Lindén
Felicia Lindfors
Frida Lindgren
Julia Lindgren
Fredrik Lundberg
Marcus Lundberg
Matilda Lundberg
Eric Lundqvist
Moa Lundqvist
Emma Marklund
Linn Nordström

Josefine Pahlberg
Max Sjögren
Emil Stighäll
Emilia Sundberg
Jesper Sundquist Lindgren
Josefin Widman
Emma Wikström

Dom med bredare text har gått på Kågeskolan, alltså rääätt så många,
lite synd men det blir nog köng det med!
SCHEMA- helt OK

SHIT jag kommer klanta mig....

/nervös Felicia!

Kommentarer
Postat av: hannie

härligt!

du ska se mitt schema...det spårar typ ur!

men roligt ska det nog bli ändå=D

2009-08-12 @ 15:02:29
URL: http://hannasuu.blogg.se/
Postat av: Evelina

ååh, får inte jag ara din "mamma" och följa dig till skolan hela första veckan som i lågstadieettan? så hiimla roligt!



Ta vara på dom här tre åren nu, det kommer att vara dom bästa i ditt liv! =) Och ha så kul på arbetssätt-och lärandekursen med "Anitha med H" då ni ska ha qigong, yoga och huvudmassage.

2009-08-12 @ 15:04:15
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/
Postat av: matilda

gud va kul det kommer bli :D

schemat funkar ju helt klart!!!

2009-08-12 @ 15:13:48
Postat av: EMMA

var det dära schema för VH eller HT för jag tror du har på båda? :] eller är jag helt borta ? ;)

2009-08-12 @ 17:22:52
Postat av: EMMA

hehe, glömmde skriva att jag tror att det kmr bli suppeppepepper bäst :D :D <3

2009-08-12 @ 17:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0