HELG HELG HELG

Var en snabbis på stan, tog kort till leg osv.
Träffade Hanna som hade varit och shoppat.
Efter det träffade Majsans pappa och bror, satt med dom sen kom Alice R och snackade ett tag, sen kom Majsan själv.
Sen skulle jag skynda mig till bilen, då träffade jag och Majsan (som skulle till sin moppe) Lukas!
Den grabben har sin extra charm måste jag säga!!

For och kollade på olika badrum med m&p eftersom vi ska bygga om, sen köpte jag mappar och kollegieblock till skolan så nu börjar jag känna mig redo för skolstart! Träffade Lukas igen utanför maxi :)
Träffade på jesper Karlsson också innan vi styrde bilen till Kåge där jag sprang in på ica och pratade med Moa och Emma!

Nu ska jag snart till Hemmis(tjärn) med Moa och Johanna där vi ska umgås med Pimplarn och Lill-Jesus!
Men först lite arbetsbilder (HAHAHAHAHHAHAHAHA)



Våran arbetsgivare får avsluta detta inlägg:


Kommentarer
Postat av: Sabrin är näst bäst!

haha, jag han först ;D <3

2009-08-16 @ 22:18:47
URL: http://sabrinolsson.blogg.se/
Postat av: Sabrin är näst bäst!

haha, jag han först ;D <3

2009-08-16 @ 22:18:50
URL: http://sabrinolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0